Handyr!!!

Jamen siger overskriften ikke lidt sig selv? Svaret er desværre "nej". Men jeg kunne bare ikke lade være. Det jeg vil skrive lidt om er... Ja, bliv ved med at læs! 


OBS - Handyr kan udskiftes med "mand" eller "mænd"... eller "bryster" eller "arbejde" eller et hvilket som helst "udsagn"

Handyr!
Handyr?
Handyr...
Åhhhh, Handyr!
Åhhhh, handyr?
Åhhhh, handyr...
Hmmm, handyr?
Hmmm, handyr!
Uhmmm, handyr!
Uhmmm, handyr?

Kan I se forskellen? Det efterfølgende tegn efter handyr indikerer selvfølgelig kropssproget. Men det er utroligt hvor mange måde ET ord kan ændres, bare fordi at det efterfølgende tegn(/kropssprog mv.) ændrer sig; eller udsagtet/lyden før.

Det ville være meget forkert, hvis jeg er desperat fordi jeg vil have et handyr NU, med udsagnet: "Åhhhh, Handyr?". Fordi så er det lige pludseligt blevet et spørgsmål om det nu rent faktisk er et handyr eller måske ændrer det sig til følgende udvigdede sætnings forståelse: "Åhhhh, kunne det tænkes, at jeg måske kunne få mig et lille stykke med handyr?" Det er bare forkert!

Brug sproget... Rigtigt! :D

Og så lige til sidst: Er det ikke fantastisk (irriterende?) hvor lidt der skal til for at den HELT forkerte forståelse kommer frem.

Kommentarer